Quebec-Kalifornië vennootskap brande agter vir koolstof handel by. Die provinsie Quebec formeel verbind sy pet-en-handel stelsel met die mark Kalifornië se gister, soos die twee jurisdiksies ploeg voort met ambisieuse planne om 'n stygende prys op koolstof om emissies te verminder. Die gesamentlike Kalifornië-Quebec program sal 'n roete bles in Noord-Amerika vir 'n mark-gebaseerde benadering tot die vermindering van kweekhuisgasvrystellings, en kan dien as 'n prototipe vir ander provinsies en state asook die Amerikaanse regering as die Environmental Protection Agency lyk om te bekamp uitstoot van groot vloot van steenkool-aangedrewe die land. Daar is 'n "potensiaal vir hierdie mark te dien as 'n voorbeeld vir ander Noord-Amerikaanse subnasionale jurisdiksies te volg as dit kan bewys om suksesvol te wees," sê Robin Fraser, 'n Toronto-gebaseerde ontleder by die Internasionale emissiehandel Vereniging. Die provinsie en die staat het verlede jaar begin reguleer industriële kweekhuisgasse (KHG) emitters soos raffinaderye en smelters, wat nou "grants" vir elke ton van koolstofdioksied hulle stuur na die atmosfeer nodig. Terwyl die meeste van die toelaes gratis voorsien word, het beide jurisdiksies veilings wat dit moontlik maak emitters om bykomende koop vir toekomstige behoeftes te dek gehou. Vanaf Donderdag kan Quebec-gebaseerde nywerhede nou krediete koop van Kalifornië - byvoorbeeld krediete wat gegenereer word deur 'n herbebossing poging op noordelike kus van die staat se - ten einde provinsiale teikens te bereik vir emissiereducties. In ruil daarvoor kan nywerhede Kalifornië Quebec se koolstof mark te tap om hul regulatoriese vereistes voldoen. Sommige bedryf woordvoerders waarsku dat die mark-gebaseerde stelsel kan lei tot 'n uitvloei van dollars uit Quebec na Kalifornië waar toelaes sal na verwagting goedkoper om te skep as gevolg van die grootte en kompleksiteit van die ekonomie. Die provinsie se petrol bemarkers - insluitend raffinadeurs soos Suncor Energy Inc. en Valero Energy Corp - in die gesig staar die grootste uitdaging 'n jaar van nou af wanneer brandstof verspreiders moet toelaes hou om emissies wat die gevolg van die brand van elke liter petrol en diesel te dek hulle verkoop. Gebou op die vorige liberale regeringsbeleid, het die Parti Quebec 'n plan wat jou sal sien die provinsie sy emissies te verminder tot 25 persent laer as die vlak van 1990 in 2020 vrygestel, en die pet-en-handel stelsel is 'n belangrike deel van daardie poging. Quebec gehou 'n veiling vroeg in Desember vir emissierechten dat beide 2013 en toekomstige behoeftes gedek. Deelnemers sluit in die grootste industriële spelers in die provinsie, soos Suncor en Valero, myn Glencore Xstrata plc, bosbou reuse Tembec Inc. en Hydro-Québec. Maar die veiling was volskryf en toelaes verkoop teen die vloerprys van $ 10,75. Handelaars sê die koppeling van die twee stelsels sal likiditeit te verbeter vir beide markte, maar veral vir Quebec-gebaseerde nywerhede. "Daar is nie 'n baie likiditeit in Quebec," sê Anthony D'Agostino, direkteur van handel emissie-mark vir RBC Dominion Securities. "As hulle aansluit, sal dit mense help om in Quebec in staat is om te verskans in die Kalifornië mark." Maar daar is 'n nadeel aan die koppeling, gewaarsku Carol Montreuil, vise-president van die Kanadese Fuels Association. Sy lede moet miljarde dollars ter waarde van toelaes te koop nadat 2015, wat sal ry petrol pomp pryse. En die grootste deel van die geld kan uit die provinsie vloei. "Dit gaan die groot uitdaging wees," sê mnr Montreuil. "Daar is al wat koste en tog is daar absoluut niks wat jy waarborg dat uitstoot in die provinsie sal verminder, want hierdie uitstoot kon word gedek in die Kalifornië mark." Volg Shawn McCarthy op Twitter: @ smccarthy55 Nakoming buigsaamheid kan verbeter word deur die opsie van die redding van krediete / toelaes aan toekomstige tydperke (bank). Hierdie opsie verhoog koste-effektiwiteit en Foster koolstof prysstabiliteit. Daarbenewens bank bied aansporings vir vroeë aksie, maar behels ook die verhoging van risiko's van oor-toekenning van toelaes / krediete in die daaropvolgende periodes. Ontleding van opkomende emissiehandel skemas soos Kalifornië en Australië sowel as 'n relatief ou een - EU ETS, kan 'n algemene tesis word gestel dat die bank van toelaes tussen periodes word nou 'n algemene reël. Yl uitsonderings dek die EU ETS eerste handelstydperk in die jare 2005-2007 en die Australiese vaste heffing fase wat sal duur tot 1 Julie 2015. Omskrywing van 'bank' met betrekking tot emissie eenhede 'Banking "onder Kalifornië emissiehandel wetgewing (California Final Regulasie Orde (California Cap op kweekhuisgasvrystellings en die mark-gebaseerde Compliance Meganismes) beteken' die hou van voldoening instrumente van een nakoming tydperk vir die doel van verkoop of gee in 'n toekomstige tydperk nakoming . " Ook Australië wetgewers gebruik die term 'bank' met verwysing na emissie eenhede vir situasies 'waar koolstof-eenhede kan oorgegee in jare wat later as hul oesjaar is' (verklarende memorandum van die wetsontwerp Skoon Energie 2011). Banking onder reëls ETS EU Banking van Emissies Europese Unie Trading Skema toelaes (EUAs) toegelaat word sonder beperkings (hierdie oorwegings gaan nie, maar in besonderhede met betrekking tot die bankwese van internasionale eenhede soos offisiere wat 'n afsonderlik gereguleer kwessie - sien byvoorbeeld 'CER en Eru mark vanaf 2013). Wanneer EU ETS begin sy eerste fase as vanaf 1 Januarie 2005 toelaes met die eerste fase oesjare maw uit jare 2005-2007 was nie oordraagbaar na die tweede periode (2008-2012). Dit beteken dat in die mate genoemde toelaes is nie gebruik word vir 2005-2007 kweekhuisgasvrystellings nedersetting hulle verloor sy waarde in geheel. Naas, die genoemde waarde was aan die einde van die eerste fase naby aan nul, weens, onder andere, om so 'n ontwerp van die toelaes oordraagbaarheid tussen periodes. Banking van EUAs tussen tweede (2008-2012 en derde (2013-2020) EU tydperke ETS handel nie twyfel styg en die genoemde oordraagbaarheid is gewortel in die baie Richtlijn 2003/87 / EG (artikel 13). Vir reëls op CER / Eru bank verwys na 'Cers en ERUs mark vanaf 2013' Die presiese, letterlike bewoording van die bogenoemde artikel 13 van die richtlijn lei tot die gevolgtrekking gekom dat 'n surplus EUA se uitgereik vir die tydperk 2008-2012 sal vervang word met EUA se geldig in die derde periode 2013 nedersetting - 2020 So, huidige wetlike regime laat vir bankdienste met betrekking tot emissierechten - as teenoor die reëls wat die oorgang van die eerste nedersetting tydperk (2005-2007) om die tweede (2008-2012). Ook die Europese Kommissie in die dokument MEMO / 08/796 van 17 Desember 2008 (vrae en antwoorde oor die hersiene EU emissiehandel stelsel) bevestig in die punt 23 dat: 'n skerp daling in die toelaag prys gedurende die eerste handelstydperk te wyte was aan oor-toekenning van toelaes wat nie kan "gebank" vir gebruik in die tweede handel tydperk. Vir die tweede en daaropvolgende handel periodes word lidstaten verplig om die bank van toelaes toelaat van een tydperk na die volgende en dus nie verwag dat die einde van een handel tydperk aan 'n impak op die prys het. " Vir 'n paar ekstra nuanses op die bank van toelaes onder reëls ETS EU sien byvoorbeeld hier. Banking onder Kalifornië cap-en-handel reëls Kalifornië Finale Regulasie Orde (California Cap op kweekhuisgasvrystellings en die mark-gebaseerde Compliance Meganismes) stel dit duidelik 'Kalifornië nakoming instrumente nie verval (artikel 5 § 95.922 (c)). Soos teenoor die EU ETS, Kalifornië cap and trade-program bekendgestel inter-tydperk bank van toelaes uit die staanspoor van die skema (dit wil sê vanaf 1 Januarie 2013). Motivering om die Kalifornië cap and trade-regulering verduidelik dat die voorneme is om voorsiening te maak entiteite 'om die instrument te hou totdat dit benodig word, en' om instrumente te red oor tydperke nakoming. " Die genoemde Verklaring redes verduidelik verder dat die bank is bedoel 'om die prys variasie te beperk, soos entiteite bykomende instrumente te koop in tye van relatiewe ooraanbod en gebruik of verkoop hulle toe voorrade is kort en pryse is hoër. " Die onlangse hervorming van die Kalifornië emissiehandel program (bedoel om te fasiliteer skakeling met die Quebec GHG cap-en-handel) het nie enige veranderinge aan die genoemde reëls ingestel. Banking onder Australië emissiehandel program Eenhede uitgereik vir buigsame beheer jare Koolstof-eenhede wat 'n oesjaar wat is 'n buigsame beheer jaar het (dit wil sê vanaf 1 Julie 2015) het nie 'n "gebruik deur 'datum. Hulle kan gebruik word vir oorgawe in hul oesjaar en enige jaar daarna. Die doel van laat bank op grond van die verklarende memorandum van die wetsontwerp Skoon Energie 2011, in staat te stel aanspreeklik entiteite 'om die tydsberekening van hul uitstoot en vermindering aktiwiteite verskuif na hul koste te verminder. Dit sal ook die effek van 'glad die eenheidsprys met verloop van tyd. " Eenhede uitgereik in beheer jaar vaste 'N onbeperkte aantal koolstof-eenhede waarvan die oesjaar is 'n vaste heffing jaar sal beskikbaar wees om aanspreeklik entiteite wees teen 'n vaste heffing. Hierdie eenhede sal nie in staat wees om gebank vir gebruik in die komende jaar. Diegene koolstof-eenhede wat gratis is kragtens Parts 7 en 8 van die Wet op Australiese Skoon Energie kan slegs oorhandig vir die in aanmerking kom boekjaar wat ooreenstem met hul oesjaar en, indien nie oorgegee, sal gekanselleer word aan die einde van 1 Februarie van die volgende finansiële jaar. Koolstof-eenhede uitgereik vir 'n vaste heffing word outomaties oorgegee vir die in aanmerking kom boekjaar wat ooreenstem met hul oesjaar. Hulle kan nie gebank. Environmental Leier Kalifornië Emissies Auction skop Off Te midde regsgeding, Lae verhandelingsprys Deur: Kirsten Korosec verwante onderwerpe Kalifornië sal sy eerste veiling te hou om koolstofkrediete te verkoop Woensdag te midde van groeiende politieke opposisie, veranderinge en wetlike bedreigings wat reeds koolstof handel pryse gedemp heers. Die Kalifornië Cap-en Handel Program Greenhouse Gas toelaag Veiling sal 23.126.110 jaar bied 2013-staat uitgereik toelaes besoedeling en 39.450.000 jaar 2015 toekomstige toelaes te koop, het gesê die staat se Air Resources Board. Kalifornië se pet-en-handel stelsel, meer as ses jaar in wording, stel 'n beperking op die bedrag van koolstofvrystellings wat ekonomie Staat se kan produseer. Die cap sal met verloop van tyd word tot 'n 15 persent vermindering in uitstoot te bereik teen 2020, vanaf 1990 vlakke. Uitstoot toelaes is toegeken aan die groot besoedelaars, soos kragopwekking fasiliteite en fabrieke. Maatskappye wat hul limiet moet ekstra toelaes te koop of krediete koop van projekte wat kweekhuisgasvrystellings te sny oorskry. Die Kalifornië Kamer van Koophandel geliasseer 'n laaste-minuut regsgeding Dinsdag op soek na die pet-en-handel veiling ongeldig. CalChamber aangevoer die Kalifornië Air Resources Board of CARB, oorskry die onder AB 32. die aardverwarming wetsontwerp deur die voormalige goewerneur Arnold Schwarzenegger in 2006 in die wet onderteken om dit te verleen. Intussen het 'n aantal van besigheid groepe insluitend die Wes-State Petroleum Vereniging 'n petisie ry 'n beroep op Gov Jerry Brown aan die veiling te stop van stapel gestuur, die San Francisco Chronicle berig. Ondersteuners van die cap and trade-stelsel glo dit sal vrystellings te verminder en moontlik 'n bloudruk vir die res van die nasie wees. Teenstanders egter argumenteer dit kon raffinadeurs, sement makers en ander groot emitters ry na die staat te verlaat, wat veroorsaak dat die ekonomiese druk. Byna al die 23100000 krediete Kalifornië het versprei na utilities en groot industrie vir 2013 nakoming het vry was, die New York Times berig. Die veiling gehou Woensdag sal meet hoe hulle gewaardeer op die mark. Die resultate van die veiling sal aangekondig Maandag. Kommer oor regsgedinge en teenkanting van maatskappye soos smelter Valero Energy Corporation wie se uitvoerende hoof, beskryf die regulasies soos gekaap deur akademici en ekstremiste, gehelp ry af Kalifornië koolstof pryse voor die staat se eerste veiling van permitte. Termynkontrakte gebaseer op Kalifornië koolstof permitte vir 2013 gedaal 40 sent tot 'n rekord $ 12,25 'n metrieke ton Vrydag, volgens data saamgestel deur CME Groep se Groen Exchange en gerapporteer deur Bloomberg. leser Kommentaar Daar is geen kommentaar op hierdie storie. California goedkeuring deur verordening Skakel Carbon Markets Met Quebec Kalifornië, die wêreld se negende grootste ekonomie, reëls om koolstof markte te skakel met die Kanadese provinsie Quebec, 'n skuif wat sal toelaat dat maatskappye uitstoot toelaes handel oor die grens aanvaar. Die Kalifornië Air Resources Board goedgekeur veranderinge aan cap and trade-regulering van die staat se dat sy koolstof stelsel in ooreenstemming te bring met dié van Quebec en maak die pad vir die skakels na ander regerings in die toekoms. Goewerneur Jerry Brown het die verband met Quebec verlede week gesê program die provinsie se aggressiewe genoeg met sy uitstoot teikens en soortgelyke genoeg ontwerp om te werk in tandem met Kalifornië se stelsel. Kalifornië en Quebec is 'n skakel net soos die stelsel uitstoot-handel oor die Europese Unie struikel. EU koolstof toelae gedaal tot 'n rekord lae 17 April na wetgewers teen 'n plan om 'n aanbod oorvloed te verlig en te laat herleef die wêreld se grootste uitstoot mark gestem. Kalifornië se goedkeuring van die skakel na Quebec "lui die hoogtepunt van byna vyf jaar van werk en koördinasie tussen die twee jurisdiksies," Mary Nichols, voorsitter van die lug hulpbronne raad Kalifornië, het gesê in 'n e-pos verklaring voor die stemming in Sacramento vandag. "Dit is 'n duidelike erkenning dat die gevaar wat ons in die gesig staar in klimaatsverandering - die gevaar dat ons selfs nou ervaar in verskeie maniere -. Stygings bo nasionale, staats-of provinsiale grense" uit te brei Investments personeel die raad se sê 'n skakel met Quebec sou beleggings in 'n lae-koolstof tegnologie, waarvan baie ontwikkel in Kalifornië te brei, en die verbetering van die mark likiditeit vir koolstof toelaes. Die skuif sal ook hoër broeikasgassen snitte te bereik, die personeel het gesê in 'n verslag verlede jaar. Termynkontrakte gebaseer op Kalifornië koolstof toelaes vir 2013 het 10 sent, of 0,7 persent, het gister aan $ 14,50 per metrieke ton, volgens data saamgestel deur Chicago-gebaseerde CME Group Inc. Pryse bereik 'n een-maande-hoogtepunt van $ 14,85 'n metrieke ton op April 15. Onder program Kalifornië se, is die staat die beperking van die uitstoot van kragopwekkers, olieraffinaderye en ander industriële plante en sny dit geleidelik te beperk tot uitstoot tot 1990 vlakke te verminder teen 2020. Die stelsel sal uiteindelik reguleer 85 persent van die kweekhuisgasse vrygestel in Kalifornië. Quebec beplan om uitstoot tot 20 persent minder as die vlak van 1990 te verminder teen 2020 met sy pet-en-handel program, wat op sowat 75 maatskappye in die provinsie. Reguleerders in beide jurisdiksies is die uitreiking van koolstof toelaes, elke toelaat die vrylating van 1 ton, deur 'n kombinasie van die vrye toekennings en veilings. Maatskappye moet in koolstof permitte draai om hulle uitstoot dek, en diegene met meer toelaes as wat hulle nodig het kan verkoop of verhandel die oortollige. Kom ons maak 'n klimaat hanteer, Kalifornië Laat out-of-staat besoedelaars vrywillig teken op na Kalifornië en toets 's pet-en-handel stelsel Dit is amper 25 jaar sedert die Verenigde State van Amerika in Rio de Janeiro n groot deel van die wêreld aangesluit en tentatief ooreengekom om iets te doen om die besoedeling wat verband hou met aardverwarming en ander klimaat ontwrigting te verminder. Sedertdien is egter die VSA het 'n agteros in die neem van groot aksie was. Nou, met 'n Verenigde Nasies klimaat top aan die gang in New York en die volgende U. N. klimaat konferensie geskeduleer vir Desember 2015, die VSA kan vergoed vir verlore tyd - met die hulp Kalifornië se. Al wat dit sal neem is vir die Golden staat om vrywillige opt-ins toelaat om sy bestaande koolstof cap and trade-program, die skep van 'n de facto nasionale stelsel met die slag van 'n pen. Met seën Kalifornië se, kon die VSA sy eie gebrek aan Leapfrog en vind self weer aan die voorpunt in die wedloop om klimaatsverandering aan te spreek. Alle sonder pynlike en duur politieke argumente. Wat ons nodig het is 'n suksesvolle, toeganklike, mededingende manier om koolstofvrystellings te reguleer: Kalifornië het dit gebou, so hoekom nie toelaat dat ander kom? Cap en handel, 'n beproefde en ware stelsel uitgevind in die Verenigde State van Amerika, vereis dat entiteite wat besoedeling vrystel om "cap" van hulle by gevestigde maksimums wat verminder met verloop van tyd. Besoedelaars wat doeltreffende is met die sny van die uitstoot en dat verblyf onder hul kwotas kan hulself met surplus toelaes aan "handel" - dit wil sê, om te verkoop - om diegene wat meer moeite vergadering hul doelwitte te bereik. Die aansporings vloei na die doeltreffende - hoe meer hulle te verminder, hoe meer toelaes wat hulle kan verkoop en die meer geld wat hulle kan maak. Die netto omgewing effek is dat algehele besoedeling kom neer as die wedloop om 'n verkoper breek. Kalifornië geslaag AB 32 in 2006, pleeg self die vermindering van sy koolstofvrystellings te vlakke-1990 pre 2020. As deel van daardie poging, dit het 'n koolstof cap and trade-program in werking in Januarie 2013 Daar is 'n plaaslike cap - en-handel program in die noordooste, maar om dit oop te buitestaanders sou ooreenkomste met baie partye vereis. California, aan die ander kant, het die mees up-to-date stelsel, en gegewe die groen proclivities, dit is nie moeilik om te dink dit nooi besoedelaars op enige plek in die VSA - of buite - om vrywillig deelneem aan die stelsel en volg die reëls vorentoe. 'Bygestaan migrasie' kan 'n paar spesies van klimaatsverandering straf te red Thomas B. Smith Die meeste mense het nog nooit 'n Haas gesien. Die klein soogdiere in groot, ronde ore en stomp bene leef teen 'n hoë hoogte, op rotsagtige hange in die berge van Wes-Noord-Amerika en Asië. Maar daar is 'n rede waarom ons moet praat oor hulle, en die bespreking het twee van die mees polariserende sluit. Hoe sou 'n nasionale en moontlik selfs internasionale opt-in werk? Op die oomblik is die wet Kalifornië se dek net maatskappye wat binne Kalifornië. So maatskappye wat buite Kalifornië sou hê in uitvloeisel ooreenkomste met die staat aan te gaan om hulle uitstoot oral in die VSA te verminder op dieselfde trajek as Kalifornië-gebaseerde maatskappye. Opt-in maatskappye sou optree asof hulle gedek deur raamwerk Kalifornië se. Koolstof rekeningkundige en die handel in die mark sal in Kalifornië bly, ongeag waar die werklike vermindering van besoedeling voorkom - soos 'n bankrekening in 'n staat deur iemand wat in 'n ander lewe gehou. Met seën Kalifornië se kon die VSA sy eie gebrek aan Leapfrog en vind self weer aan die voorpunt in die wedloop om klimaatsverandering aan te spreek. - Waarom sou enige entiteit vrywilliger te word gereguleer, wat nog te sê deur 'n staat waar dit nie werk? Toekomsgerigte maatskappye is reeds beplan vir klimaatsverandering omdat hulle weet wat dit inhou aanskoulike risiko's vir hul bedrywighede. Die meeste groot besoedelaars reeds emissiereducties planne in plek omdat hulle glo verpligte vermindering sal in die tyd kom, en hulle smag regulatoriese sekerheid. Waarnemende vroeër eerder as later sal 'n mededingende voordeel te dra, soos al vroeg adopter stappe is geneig om te doen. Naas, genoeg bewyse bestaan dat maatskappye sal vrywillig vir klimaat regulering. Van 2003 tot 2010 het die Chicago Climate Exchange (CCX) bedryf 'n vrywillige maar bindende cap-en-handel stelsel wat deelname deur DuPont, Amerikaanse Electric Power, Honeywell ingesluit; stede soos Oakland; Portland, Oregon .; en Chicago; en stel dit soos New Mexico. In sy fleur, die Chicago ruil moes meer kweekhuisgasvrystellings vrywillig as die huidige stelsel Kalifornië se doen beperk, selfs meer as Duitsland, wat onder verpligte regulasie. En tydens die debat oor die 2009 Waxman-Markey wetsontwerp in die Kongres, wat 'n nasionale cap and trade-stelsel sou gestig, baie vooraanstaande maatskappye, insluitend CCX lede, bepleit hard vir verloop van die wetsontwerp. Daar is dus 'n aantoonbare aptyt vir regulatoriese sekerheid en 'n geloof in pet en handel as 'n aanvaarbare instrument. Operasioneel, ja, 'n paar hekkies sal oorkom moet word, en Kalifornië sal waarskynlik wil hê om 'n fooi te hef vir toelating tot die bykomende administratiewe en rekeningkundige koste te dek. Maar daar is geen groot struikelblokke vir die harmonisering van data en billike uitstoot rekeningkunde; hierdie stelsels het reeds ver gevorder. Silicon Valley in staat wees om die handel stelsel uit te brei. Daar kan 'n paar wetlike interstate commerce kwessies, maar hierdie kan uitgewerk word, veral gegewe dat elke deelnemer is 'n vrywilliger en dus per definisie nie gedwing. En kies in is nie vreemd aan Kalifornië se stelsel. Dit mandate deelname slegs vir sekere bedrywe en entiteite, maar ander binne die staat kan vrywilliger wat gedek moet word. Vermoedelik dieselfde reëls kan maklik toegepas word op entiteite van buite die staat. Dan, as federale regulasies firma up, die Kalifornië stelsel, met sy bykomende deelnemers landwyd, sal so gou as moontlik, die verligting van ander lande van die moeilikheid te ontwikkel hul eie programme. En as maatskappye kry 'n gelyke speelveld vir die neem van aksie, sal die mededingende sappe vloei en die nasie sal die voordele van energie doeltreffendheid, nuwe tegnologie en herbou infrastruktuur wat die hoogs produktiewe ekonomiese byprodukte van die aanspreek van klimaatsverandering is samehangend kry, in 'n mark - gebaseerde stelsel. Terwyl die wet van die land inhaal klimaatsverandering - as dit moet - visioenêre maatskappye kan gebruik maak van die state-of-the-art dink Kalifornië het reeds aansoek gedoen om die cap and trade-stelsel, en hulle sal hulself goed vind voor die wedstryd. En so sou die res van die nasie en die wêreld. Kalifornië - die deur oopmaak. Paula DiPerna het deelgeneem aan globale onderhandelings klimaat-beleid sedert 1992. Sy was president van die internasionale afdeling van die Chicago Climate Exchange en vise-president vir internasionale sake by die Cousteau Society. Volg die advies artikel op Twitter @latimesopinion Die Staat van Kalifornië Noem die staat van Kalifornië Bevolking 38.800.000 BBP $ 2200000000000 Land Verenigde State van Amerika Totale KHG-vrystellings (jaar). 458680000 ton CO2e KHG-vrystellings / capita / jaar: 12200000 ton CO2e Kalifornië is die derde grootste en mees bevolkte staat in die VSA. Die diverse geografie wissel van beboste berge in die Pacific Northwest om die dorre Mojave Woestyn in die suidooste, en te danke aan die San Andreas Fault Line rondom 37.000 aardbewings word jaarliks aangeteken. Die groot kusstede van Los Angeles en San Francisco is hubs vir die vermaak en tegnologie bedrywe, en word beskou as kulturele tendens-etters. Kalifornië het histories 'n leier in klimaatsverandering aksie was. In 2006 is suksesvol vir die staat en ldquo; AB 32, & rdquo; 'n wetlike verpligting om koolstofvrystellings te verminder met 17% tot die vlak van 1990 - 431000000 ton CO2e - in 2020. Die goewerneur het vasgestel 'n verdere doel om die uitstoot tot 80% laer as 1990 emissie vlakke te verminder en neem beduidende aksie om aardverwarming te beperk tot minder as 2 grade Celsius teen 2050. Die staat en rsquo; s belangrikste bydraers tot absolute KHG is die vervoer, industriële, en mag sektore, deel 37%, 22% en 21% van die totale uitstoot. Sedert 2009, het die bruto binnelandse produk van die staat se gegroei met sowat 7% sedert 2009 - as die hoeveelheid koolstof besoedeling gedaal het. Kalifornië is die enigste Amerikaanse staat met 'n ekonomie-wye, bindende emissiehandel stelsel. Die staat het 'n ekonomie-wye benadering geneem tot die vermindering van kweekhuisgasse (KHG) vrystellings, deur spesifieke regulasies of aansporing programme wat verband hou met spesifieke sektore, soos die sektore elektrisiteit of vervoer, maar die pet-en-handel program sal 85% dek van die staat se & rsquo; s uitstoot. Die handel stelsel aanvanklik bedek groot industriële emitters en elektriese nuts in 2013, en uitgebrei om vervoer brandstof en aardgas sluit in Januarie 2015. Vanaf Mei 2014, 23% van elektrisiteit Kalifornië se geproduseer is uit hernubare bronne, en in 2020, sal Kalifornië ten minste 33% van sy elektrisiteit uit hernubare bronne te genereer. Die helfte van Kalifornië & rsquo; s energieverbruik sal teen renewably-verkry deur 2030 Kalifornië & rsquo; s groot skoon tegnologie sektor sien vinnige groei te danke aan belegging en uitbreiding na nuwe vraag te voldoen, veral vir die son en wind kragopwekking, en Kaliforniese son maatskappye het nou meer as 44.000 mense. Private maatskappye soos Google en BT het 'hernubare energie-projekte in die staat om hul bedrywighede krag en kommersiële energie kragopwekkers is vinnig groeiende hul hernubare portefeuljes. Kalifornië is die wêreld & rsquo; s leidende mark vir elektriese voertuie en vir stilstaande stoor, insluitend 'n vereiste van 1300 MW van die stoor in 2020. Hierdie programme het deel van die dinamiese ekonomiese enjin wat Kalifornië geword. Meer as vier dekades, het toestel en die bou van doeltreffendheid beleid van die staat se verbruikers oor 65000000000 $ gered en geskep 1,5 miljoen werkgeleenthede. Spog met die laagste per capita koolstofvrystellings en elektrisiteitsverbruik in die VSA, het die staat egter 'n aantal ontwikkelingsgebiede vir klimaatsverandering versagting en aanpassing, en het strategieë gevorm vir die byeenkoms sy doelwitte en meet sy vordering. Sleutel Teikens / Suksesse Klimaat-beleid en KHG-vrystellings verminder teikens: AB 32 vereis Kalifornië sy KHG-vrystellings tot 1990 vlakke te verminder teen 2020. In Januarie 2015, Goewerneur Edmund G. Brown het 'n doel om die energie-doeltreffendheid van bestaande geboue, bron helfte van die staat & rsquo verdubbel; s energieverbruik te hernubare, en verminder petroleum verbruik deur motors en vragmotors met 50% in 2030. Teen 2030, die helfte van die staat & rsquo; sal energie se hernubare afkomstig wees en Kalifornië is besig om die teiken van 1,5 miljoen nul-emissie voertuie oor die stand & rsquo ontmoet; s pad teen 2030. Huidige Aktiwiteite Vlagskipinisiatief: Kalifornië emissiehandel program â € ook genoem pet en handel uitvoering maak; stel state-wye beperkings op bronne van 85% van die vrystelling van kweekhuisgasse, en help vestig 'n prys vir die uitstoot en beleggings ry in die rigting van skoner energie, infrastruktuur, en brandstof. Die vrystelling cap weier 2-3% deur 2020 'n teken dat die cap and trade-program sal voortgaan om in die lang termyn die stuur van die mark is van kritieke belang om ten volle besef van die voordele van die program. Die uitbreiding van die cap and trade-program as 2020 sal ook verminder die koste van die program as Kalifornië bedryf en huishoudings te maak kapitaal en langtermyn belegging besluite. Verdere verlaging van die cap buite 2020 sal in ooreenstemming met die emissiereducties wat nodig is om die 2030 doelwit te ontmoet. Hernubare energie: Kalifornië sal voortbou op sy 2020 teiken van 'n 33% - plus portefeulje hernubare energie deur die verhoging van die persentasie van volhoubare energie in sy energie portefeulje tot 50% in 2030 en daarna. GHG emissiereductie pogings sal fokus op die krag sektor, deur 'n verhoogde hernubare portefeulje, vermindering vraag-en-antwoord, verhoogde stoor saam met volhoubare energie, verhoogde penetrasie van verspreide volhoubare energie en stoor, en aksies op die rooster vlak. Die hernubare energie-sektor is ook 'n dryfkrag in Kalifornië & rsquo; s ekonomie en word voorspel tot 17% groei in die komende jaar & mdash; die gevorderde energiesektor het tans meer as 430,000 werkers in meer as 40.000 besighede. Energie-doeltreffendheid: Kalifornië & rsquo; aksies s tussen nou en 2030 sluit die vereiste dat alle nuwe residensiële konstruksie te wees Zero Net Energie in 2020, en alle nie-residensiële word sodat teen 2030 Die staat is ook besig in die rigting van die verdubbeling van die doeltreffendheid van bestaande geboue en die vermindering van die uitstoot deur verwarming brandstof teen 2030. Kalifornië is die ontwikkeling van bykomende koste-effektiewe minimum doeltreffendheid standaarde vir 'n verskeidenheid van verligting, elektronika en ander algemene produkte. Die staat is ook die instelling van energie maatstawwe vir alle nie-residensiële geboue bo 30.000 vierkante voet, en die gebruik van gestandaardiseerde verslagdoening en analise-instrumente vir die staat-wye assessering en trending van bestaande gebou energie prestasie patrone, wat gebruik sal word vir die evaluering van die huidige en toekomstige optrede . Kalifornië se jaarlikse energie belastingbetaler belegging van $ 1,2 miljard einde gebruik energiedoeltreffendheid is geneig om te verhoog, en dit is ook die bevordering van 'n aantal van finansiering gereedskap vir die huis energie modificaties en toenemende pogings om 'n hoër persentasie van die energie modificaties verseker vir bestaande huise en geboue. Skoon vervoer: Die vervoer sektor in Kalifornië is verantwoordelik vir byna 40% van sy kweekhuisgasvrystellings. Strategieë vir die vermindering van koolstof besoedeling sal insluit transformasie van die vervoer vloot van ouer hoër voertuie en brandstof besoedeling te nuwer, naby nul en zero emissie voertuie en skoner, minder koolstof intense brandstof. Kalifornië het 'n doel van 1,5 miljoen nul-emissie voertuie stel teen 2025, het 'n mandaat Zero Emission Voertuig, met dien verstande aansporings vir kopers van ZEVs, gestig toelaes te laai infrastruktuur vir battery elektriese voertuie en waterstof brandstof infrastruktuur vir brandstofsel elektriese voertuie te versnel, en ontwikkel programme te ondersteun naby nul en zero emissie voertuie en brandstof in 'n wye verskeidenheid van die vloot van transito busse na die hawe toerusting. Kalifornië-gebaseerde program PG & amp; E het ook voorgestel dat die konstruksie van meer as 25.000 plug-in elektriese voertuig laai stasies regdeur die noorde en sentrale staat. Kalifornië & rsquo; s lae koolstof brandstof standaard vereis 'n vermindering van 10% in die koolstofintensiteit van vervoer brandstof in 2020. Die staat is die verskaffing van meer Zero Emission transito opsies, die verandering van grondgebruik en sonering te verminder voertuig myl gereis, en die bou van 'n hoë spoed spoor-netwerk wat sal die ruggraat van 'n geïntegreerde vervoer stelsel. Kalifornië het ook aggressiewe vereistes vir alle voertuie vermindering koolstof besoedeling aangeneem deur 2026 en daarna. Teen 2030, die staat en rsquo; sal s vervoer uitstoot aansienlik verminder, in ooreenstemming met die 2050 vermindering doelwitte te bereik. Toe te voeg tot die staat en rsquo; s 2030 uitstoot vermindering doelwitte, Goewerneur Edmund G. Brown Jr aangekondig in Januarie 2015 dat die staat sal werk in die rigting van die vermindering van petroleum gebruik in motors en vragmotors met tot 50 persent in 2030. Afvalbestuur: Die Wet op Geïntegreerde Afvalbestuur van 1989 (AB 939) was revolusionêre wetgewing wat die pad Kalifornië bestuur sy asblik, sy stortingsterreine verander, en die belangrikste â € sy hulpbronne. CalRecycle administreer en bied toesig vir al van Kalifornië & rsquo; s afvalbestuur en herwinning programme. In 2013, Kalifornië herlei meer as 65% van sy afval van stortingsterreine te herwin en hergebruik. Die drank houer herwinning koers en die band herwinning koers oorskry 80%. Die herwinning bedryf in Kalifornië ondersteun meer as 140,000 groen bane. Onlangse mandate stel selfs hoër herwinning doelwitte.
No comments:
Post a Comment